2017. szeptember 19., kedd

Kávé Jézussal #1

Fél deci kávé, három pötty, deci tej.
Ma reggel valahogy kevesebb lett a kávé, vagy több a pötty... megvan az esély a tévedésre, ha hajnal 5-kor kezdődik a nap. Mindenesetre belekortyoltam és azt éreztem, hogy túl édes. Mivel az édesítőt kivenni nem lehet, így tettem bele kávét, hogy visszaálljon az egyensúly. Igaz, így máris élénkebben indult a reggel, másfélszeres dózissal.
Gold Foil Jesus and Coffee mug from Chalkfulloflove
Forrás: https://goo.gl/UE2usL
A Bibliával még nem jártam így. Valahogy az még nem fordult elő, hogy túl gejlnek éreztem volna a mondanivalót. Még sose kívántam, hogy bárcsak lenne benne még egy kis keserűség, még egy kis nemszeretem íz.
Aztán mégis megkapom a kemény eledelt, ami valahogy jobban felébreszt és magamhoz térít, mint az édes cukormáz.
"...takarítsd ki a gonoszt... légy feddhetetlen... teljesítsd mindazokat a parancsokat... ne mozdítsd el... ne vétkezzetek... ne forgasd ki..." (5Mózes 17-27. fejezetek) Korán reggel, éhgyomorra annyi meg annyi szabály, törvény, kegyetlenség. Kell ez nekem?! Én csak valami léleksimogató útmutatásra vágytam, aztán mibe csöppentem?
"Te ma azt kívánod az Úrtól, hogy ő a te Istened legyen, mert te az ő útjain jársz, megtartod rendelkezéseit, parancsolatait és törvényeit, és hallgatsz szavára. Az Úr pedig azt kívánja ma tőled, hogy légy az ő tulajdon népe, ahogyan megmondta neked, és tartsd meg minden parancsolatát." (5Mózes 26,17-18)
Ha azt kívánom - márpedig azt! -, akkor az ezzel jár. Hogy bár tisztában vagyok esendőségemmel, tudom, hogy csak kegyelemből élek, Jézusért. De Jézussal "az élet nem csak játék és mese! Hallottál már a gonoszról? A csúf, kopasz..." öhm... hat a plusz kávé Én az Úr útain akarok járni, Ő pedig engedelmességet kér tőlem. Tiszta sor, és a jutalom sem marad el ;)
"Akkor fölébe emel az összes többi népnek, amelyet teremtett, hogy dicséretes, hírneves és tisztelt légy. Istenednek, az Úrnak a szent népe leszel, ahogy megígérte." (5Mózes 26,19)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése