2011. január 15., szombat

Gazdagságom

 "Az életünk annyira gazdag,
amennyire megtanultuk értékelni mindazt,
ami benne van."
Ma reggel olvastam a 365 napos lelki diétát, és ez a mondat újra rádöbbentett, hogy mennyire mérhetetlen nagy gazdagságot kaptam Istentől. Annyi mindent zsúfolt bele az életembe, hogy kevésnek is érzem magam hozzá.
Gyakran van előttem a hála gondolata. Talán az egyik leginkább megkapó tulajdonsága Istennek számomra pont az, hogy mielőtt hálát tudtam volna adni, mielőtt bármit is megköszöntem volna neki, már akkor is adott, mérhetetlenül sokat. És bőkezűen osztogat ma is.
Rengeteg értékes dolog van most az életemben, és örülök, hogy így van. Még akkor is, ha néha ugyanezen értékes dolgok szereznek nehéz perceket.
Gazdag vagyok. Mérhetetlenül gazdag, mert Isten azzá tesz Fia által, a szolgálat által, a barátok által.
Köszönöm Istenem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése